Bye Bye Holland! - Reisverslag uit Vlagtwedde, Nederland van Hermien Heeres - WaarBenJij.nu Bye Bye Holland! - Reisverslag uit Vlagtwedde, Nederland van Hermien Heeres - WaarBenJij.nu

Bye Bye Holland!

Door: Hermien

Blijf op de hoogte en volg Hermien

28 Februari 2013 | Nederland, Vlagtwedde

Na een half jaar wachten, is het morgen dan eindelijk zover. Mijn backpack is gepakt, mijn camera is opgeladen en alles is driedubbel gecheckt. Ik geloof dat ik er klaar voor ben!

Morgenmiddag vlieg ik naar Hong Kong, daar blijf ik drie dagen. Vervolgens vlieg ik naar Nieuw-Zeeland, waar ik zes weken blijf. Daarna drie maanden Australië en op de terugweg verblijf ik nog twee weken op Bali. Dit omdat ze Bali zo leuk wisten te verkopen bij het reisbureau en ik natuurlijk geen nee durfde te zeggen ;). En als alles goed gaat, sta ik 31 juli weer op Nederlandse bodem.

Tijdens mijn reis ben ik van plan om hier af en toe een blog te posten. Misschien zo kort als deze, misschien wat langer of misschien wel helemaal niet. We'll see!

Groetjes, Hermien

Haaaa Mini!
    Jahoor, omdat ze het zo goed wisten te verkopen. Naive consument dat je bent. ;)

• 28 Februari 2013 - 15:16

Sabine:

Leukerd, keep us posted:)! Enjoy, have fun and take care!

• 28 Februari 2013 - 15:32

Ina Warntjes:

Dag meisje. Wij hebben al net zo meegeleefd en de maanden, weken, dagen , uren....geteld dat je zou vertrekken. Het wordt vast een megavakantie en ik hoop vaak even een klein berichtje van jou te lezen, want we zijn natuurlijk bloed nieuwsgierig wat jij allemaal voor avonturen gaat beleven. veel liefs Ina

• 28 Februari 2013 - 16:23

Ella, Herman En Kids:

Heey meid,
    Wij wensen jou een hele fijne tijd toe en bovenal genieten.
    Groetjes : Fam.Herman, Ella en kids

• 28 Februari 2013 - 19:07

Jenny Rengers:

Lieve Hermini!!
    HEEL VEEL PLEZIER!! We denken hier aan je!
    Geniet!! liefs van ons

• 28 Februari 2013 - 20:10